دانلود آهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره علی موسی زاده
نوشته شده توسط : علی شریعتی

ترانه و شعر آهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره از موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

سیگار خوبه ولی اندازه داره بلال بلالم
سیگار از دست دلبر مزه داره بلال بلالم
سیگاری تش زدم دودی بگیرم بلال بلالم
خیال کردم که زهرمار کشیدم بلال بلالم
سیگار خوبه ولی اندازه داره بلال بلالم
سیگار از دست دلبر مزه داره بلال بلالم
سیگاری تش زدم دودی بگیرم بلال بلالم
خیال کردم که زهرمار کشیدم بلال بلالم

رفیقان معذرت میخوام از این کار بلال بلالم
خراب کرده صدایم دود سیگار وای بلال بلالم

جستجوی با کیفیت ترین آهنگهای دلخواه با سایت موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

خودم سر حد یارم گرمسیره
خودم سر حد یارم گرمسیره
راه دوره خدا بارون نگیره
خودم سر حد یارم گرمسیره
خودم سر حد یارم گرمسیره
راه دوره خدا بارون نگیره

با کیفیت ترین آلبوم خوانندگان در وب سایت موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪
با موزیک ویدئو آهنگ های محلی لری را گوش کنید
♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪ ‎





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: